Acta Reunió Junta 26 de Novembre de 2013
El 26 de novembre de 2013, a l’escola L’Avet de Terrassa, ha tingut lloc a les 18:30 una reunió de la Junta Directiva de l’AMPA de L’Avet amb el següent ordre del dia:
1. Periodicitat de les Assemblees i les reunions de la Junta
2. Recull de dades dels associats
3. Possibles accions de l’AMPA i les diferents Comissions
4. Quotes
Assisteixen de l’actual Junta Directiva: Jordi Rubio : President. Meritxell Fusté : Secretària. Teresa Datzira : Tresorera i els Vocals Anna Marquès, Jordi Bertran, Lucia Rodríguez, Ivana Jordà i Ferran Boada. S’afegeixen a la Junta el Josep Tamayo i la Rosa Puigarnau i el Carles Codina extraoficialment.
En primer lloc es decideix que aquest curs es convocaran dues Assemblees Generals, la ja realitzada el passat 14 de novembre i una altra després de Setmana Santa. En un futur ja es veurà si calen dues o amb una a principi de curs ja n’hi ha prou. Respecte a les reunions de la Junta Directiva, s’acorda fer‐ne una per trimestre més les extraordinàries que vagin sorgint cada cop que sigui necessari.
Pel que fa a la recollida de dades dels membres de l’AMPA es constata que no es pot fer ús de les dades ja obtingudes perquè no es va posar l’afegitó de confidencialitat. Es decideix fer un recull a partir d’un paper que es repartirà a totes les famílies a través de l’escola. S’aprofitarà aquest mateix paper per fer difusió de les activitats programades, de les comissions que s’han format i perquè aquells pares que volen formar part d’alguna comissió ens ho facin saber.
Respecte a les accions de l’AMPA, es parla de la necessitat de crear un blog, una newsletter i/o una pàgina web (Comissió d’Informació) des d’on s’informarà als socis de totes les activitats de l’AMPA i permetrà donar‐se d’alta com a membre. Es comenta també que estaria bé la presència d’un estand de l’AMPA a cadascuna de les activitats programades, començant per la Xocolatada Solidària del proper 15 de desembre, però també a les activitats programades per l’escola (castanyada, concert de Nadal, Fira de Sant Ponç).
També es contempla la possibilitat de fer un concurs entre els nens de l’escola per fer el logo de l’AMPA. Es parla també de repetir un recapte d’aliments des de la Comissió de Solidaritat.
Es parla de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) i es decideix que es miraran les quotes que calen pagar, els avantatges que proporcionen i les subvencions que se’n poden treure. Malgrat que a l’Assemblea General es va dir que no es cobrarien quotes, es posa de manifest que cal una mínima aportació per poder fer fotocòpies, crear una web sense publicitat,… i s’estableix una quota inicial anual de 5€ per família.
Aquesta aportació es demanarà en el full de recollida de dades mencionat anteriorment. De cara als anys vinents es decideix definir els diferents escenaris i fer les corresponents propostes per sotmetre‐les a votació a la propera Assemblea General. També es proposa fer una rifa d’una panera per captar fons per l’AMPA, així com vendre roba a preus molt baixos des de la Comissió de Roba Usada i Material.
Per últim es posa de manifest la necessitat de informar de la renovació de la Junta Directiva a la caixa per fer el canvi de signatures del compte corrent de l’AMPA.
Meritxell Fusté Jordi Rubio
Secretària President
Posted on 27 Novembre 2013, in Actes Juntes and tagged Actes Junta. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.
Deixa un comentari
Comments 0