Acta Reunió Junta 26 de Novembre de 2013

El 26 de novembre de 2013, a l’escola L’Avet de Terrassa, ha tingut lloc a les 18:30 una reunió de la Junta Directiva de l’AMPA de L’Avet amb el següent ordre del dia:
1. Periodicitat de les Assemblees i les reunions de la Junta
2. Recull de dades dels associats
3. Possibles accions de l’AMPA i les diferents Comissions
4. Quotes
Assisteixen  de  l’actual  Junta  Directiva:  Jordi  Rubio : President.  Meritxell  Fusté : Secretària. Teresa Datzira : Tresorera  i  els Vocals Anna Marquès, Jordi Bertran,  Lucia Rodríguez,  Ivana  Jordà i Ferran Boada. S’afegeixen a la Junta el Josep Tamayo i la Rosa Puigarnau i el Carles Codina extraoficialment.
En primer  lloc es decideix que aquest  curs es  convocaran dues Assemblees Generals,  la ja realitzada el passat 14 de novembre i una altra després de Setmana Santa. En un futur ja es  veurà si calen dues o amb una a principi de curs ja n’hi ha prou. Respecte a les reunions de la  Junta Directiva, s’acorda fer‐ne una per trimestre més les extraordinàries que vagin sorgint cada cop que sigui necessari.
Pel que fa a la recollida de dades dels membres de l’AMPA es constata que no es pot fer ús de  les dades ja obtingudes perquè no es va posar l’afegitó de confidencialitat. Es decideix fer un recull a partir d’un paper que es repartirà a totes les famílies a través de l’escola. S’aprofitarà  aquest mateix paper per fer difusió de les activitats programades, de les comissions que s’han format i perquè aquells pares que volen formar part d’alguna comissió ens ho facin saber.
Respecte a les accions de l’AMPA, es parla de la necessitat de crear un blog, una newsletter i/o una pàgina web (Comissió d’Informació) des d’on s’informarà als socis de totes les activitats de  l’AMPA  i  permetrà  donar‐se  d’alta  com  a  membre.  Es comenta també  que  estaria  bé  la presència d’un estand de l’AMPA a cadascuna de les activitats programades, començant per la Xocolatada Solidària del proper 15 de desembre, però també a les activitats programades per l’escola (castanyada, concert de Nadal, Fira de Sant Ponç).
També es contempla la possibilitat  de fer un  concurs entre els nens de l’escola per fer el logo de l’AMPA. Es parla també de repetir un recapte d’aliments des de la Comissió de Solidaritat.
Es parla de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) i es decideix que es miraran les quotes que  calen pagar, els avantatges que proporcionen i les subvencions que se’n poden treure.  Malgrat que a l’Assemblea General es va dir que no es cobrarien quotes, es posa de manifest  que cal una mínima aportació per poder fer fotocòpies, crear una web sense publicitat,… i  s’estableix una quota inicial anual de 5€ per família.
Aquesta aportació es demanarà en el full  de recollida de dades mencionat anteriorment. De cara als anys vinents es decideix definir els  diferents escenaris i fer les corresponents propostes per sotmetre‐les a votació a la propera Assemblea General. També es proposa fer una rifa d’una panera per captar fons per l’AMPA, així com vendre roba a preus molt baixos des de la Comissió de Roba Usada i Material.
Per últim es posa de manifest la necessitat de informar de la renovació de la Junta Directiva a la caixa per fer el canvi de signatures del compte corrent de l’AMPA.
Meritxell Fusté           Jordi Rubio
Secretària                       President
Anuncis

Posted on 27 Novembre 2013, in Actes Juntes and tagged . Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: