Tot esborrat i ben controlat

Benvolgudes famílies, ja som a les portes d’un altre final de curs i amb ganes de celebrar-ho com cada any a la Fira de Sant Ponç.

Enguany, des de l’AMPA de l’escola hi volem participar amb una acció solidària que esperem que trobeu engrescadora. L’ha engegat una família de Sant Cugat del Vallès i es fa a través de l’Obra Social de Sant Joan de Déu. Us fem una breu descripció de què tracta i us adjuntem un enllaç amb el vídeo de la història.

totesborratibencontrolat

La Laia Calvet Anguela va morir el 22 de gener de 2015 als 11 anys, a causa d’un Glioma Difús de Tronc (DIPG), un tumor cerebral que afecta a nens i nenes i que ara per ara és incurable.

Ella va lluitar contra aquesta malaltia durant 2 anys i ara la seva família segueix lluitant perquè algun dia, gràcies a la investigació científica, aquest càncer terrible es pugui curar.

Va ser una nena molt valenta, com veureu en el vídeo que hi ha al web de l’Obra Social de Sant Joan de Déu.

 Nosaltres també ho podem ser, per això, IMPLICA’T PER ELLA I PER TOTS ELS NENS I NENES QUE HO NECESSITARAN!

 http://implica-t.org/ca/campaigns/totesborratibencontrolat/

 

Posted on 8 Juny 2015, in Activitats a L'escola. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: